poniedziałek, 27 września 2010

Surf Bus

Tym razem trochę zdjęć starych VW SURF BUSÓW
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że przyczepienie sobie deski na dachu nie robi surf busa ;-) aczkolwiek musze przyznać, że stare VW + deska surfingowa to idealne połączenie :) enjoy!















źródła :
www.thesamba.com
www.mellowwave.co.uk
http://dahaole.com
http://forums.kombiclub.com

czwartek, 23 września 2010

OSTATNIE IMPREZY W CRANKU!!!!

Ku mojemu (zapewne nie tylko) zaskoczeniu - Crank ogłosił, że :

"(...) ten weekend bedzie ostatnim weekendem CRANK'a.... :(((

ZAPRASZAMY Was wszystkich na pozegnalne imprezy -w piątek ostatnia impreza rock&roll'owa, a w sobotę ostatni koncert - HAMAK

ZAPRASZAMY, spotkajmy sie w Crank'u jeszcze ten ostatni raz!!!!"

Dlatego zbierzmy siły i jeśli to ma być ostatnia biba to niech będzie grubo! :]

Let's rock!

Impreza w Surf Clubie

Nie może Was tam zabraknąć!!! :)
po kliknięciu plakat będzie lepiej widoczny :)

wtorek, 21 września 2010

The Deuce



Ford Roadster 1932, prawdziwy hot rod.
W roku 1931 Henry Ford zapatrzony w model A nie zdawał sobie sprawy co tak naprawdę dzieje się na rynku.Sprzedaż modelu A ciągle spadała. Ford był święcie przekonany że wina leży po stronie dealerów, którzy nie potrafią sprzedawać..Któregoś dnia załoga fabryki postanowiła jednak pogadać z szefem i uświadomić mu, że model A nie nadąża już za wymaganiami rynku. Ludzie potrzebowali czegoś bardzie luksusowego. Ford nie miał jeszcze wtedy żadnych koncepcji ani na nowe auto ani na nowy silnik.

Model A został wycofany ze sprzedaży i rozpoczęła się praca nad zupełnie nowym autem. W odpowiedzi na potrzeby klientów miało być bardziej komfortowe, mocniejsze i bardziej eleganckie. Takie właśnie było - cała załoga spisała się tak dobrze, że auto wzbudziło zachwyt jako mistrzostwo w dziedzinie projektowania przemysłowego.

Prezentacja modelu była ogromnym wydarzeniem. Niektórzy dealerzy sprzedawali nowe auto z przezroczysta maską - specjalnie po to żeby klient mógł podziwiać piękno silnika flathead V-8. Zawrotna jak na tamte czasy moc 65 koni była w późniejszym czasie poprawiana przez zastosowanie nowocześniejszych układów zapłonowych i lepszych gaźników.Nonowy silnik szybko stał się popularniejszy niż czterocylindrowa jednostka z modelu A.

W latach 40 Deuce roadster był łatwo dostępny i tani co z miejsca przyczyniło się do jego popularności w wyścigach zarówno po błotnistych torach jak i wyschniętych jeziorach. Prostota konstrukcji czyniła z niego auto łatwe do modyfikacji.

Jest to jeden z tych modeli Forda, które kiedyś chciałbym mieć.
Jest po prostu piękny.










żródła:
http://www.roadsters.com/deuce/
http://www.laroadsters.com/
http://photos.cokertire.com/
http://www.cardomain.com/
http://wot.motortrend.com
http://bruceloos.com/Street_Rods.html

poniedziałek, 20 września 2010

Koszulki promocyjne

Ciepło już raczej nie będzie ale koszulka zawsze się przyda :) Ogłaszam tygodniową wyprzedaż koszulek z motywem Loco Bandito na plecach! Przez ten tydzień białe i czarne koszulki wymienione na aukcji dostępne będą po okazyjnej cenie 25 zł :)





ZAPRASZAM NA AUKCJĘ :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1240634591

środa, 15 września 2010

VI Zlot Samochodów Amerykańskich w Radomiu cz3

Jak już zapowiadałem wcześniej,wrzucam poniżej zdjęcia pinstripów Kfiatka i Bałenko oraz...Mańka, który całkiem nieźle już stawia kreski :)










zdjęcia z dokończonych prac na www.pinstripe.pl










elbalenkopinstriping.blogspot.com