wtorek, 23 listopada 2010

Linda Vaughn - dziewczyna Hursta

Linda Vaughn, pierwsza dama drag racingu,zaszczycała swoją osoba zawody NASCAR, INDY, Formula One itp. Była miłością fanów prawdziwej motoryzacji od połowy lat 60 aż do początku lat 80 kiedy zrezygnowała z tytułu Miss Hurst Golden Shifter.



A tak to się wszystko zaczęło:

Linda, osiedlowa pani dentystka bardzo szybko znudziła się zaglądaniem w paszcze innych ludzi i postanowiła wziąć udział w lokalnym konkursie piękności.Ku jej zaskoczeniu, wygrała( ku mojemu wcale - wystarczy popatrzeć na zdjęcia ;-) )
To był dopiero początek . Niedługo potem, w 1961 r. pojechała na kolejny konkurs, tym razem prowadzony przez Atlanta Raceway i tam też zdobyła tytuł najpiękniejszej dziewczyny.

Posiadając nowy tytuł "Miss Atlanta Raceway" (przez okrągły rok ),Linda odwiedzała różne tory wyścigowe takie jak Charlotte, Darlington i Daytona gdzie prezentując swoje wdzięki reprezentowała Atlanta Raceway jako królowa wyścigu.

Kolejnym wygranym konkursem był konkurs sponsorowany przez Pure Oil Company.Linda wówczas przejęła rolę Miss Pure Firebird, którą odgrywała przez 3 i pół roku do momentu połączenia Pure Oil Company z Unii Oil Company.

Połączenie to oznaczało koniec kariery jako Miss Firebird i Linda nagle została bez pracy. Myślała, że jej kariera jako królowa wyścigów już się się skończyła. Nie wszystko było jednak stracone. Linda była bardzo zorientowana na rynku motoryzacyjnym. Otworzyła pewnego dnia nowe wydanie magazynu "Hot Rod Magazine" i zauważyła reklamę firmy Hurst,w której widniało ogłoszenie o tym, że firma poszukuje nowych Miss Hurst Golden Shifter.

To był strzał w dziesiątkę. Linda pobiła 200 kandydatek i w ten sposób rozpoczęła karierę jako Miss Hurst i swój długoletni związek z Hurst Industries.





















żródło : http://misshurst.www3.50megs.com/hl01.htm

czwartek, 18 listopada 2010

Imprezy

1) BLUES BROTHERS IN DA SURF CLUB



http://www.fpsclub.pl/aktualnosc/53

2) Rockandrollowa Prywatka Pod Żyrandolem vol.2 by Kuczijo :)

Jutro, Piątek od 21:00 - sobota o 04:00

" Druga edycja starej imprezy w nowym wydaniu.
Rockandrollowe party dla dla tancerzy, dla tych mniej tanecznych, oraz dla tych co potrzebują dodatkowego dopingu do wyjścia na parkiet. Muzycznie jak zawsze, od swingu, poprzez boogie woogie do rock'n'rolla i od country do rockabilly.
Hity z filmów i musicali oraz największe przeboje starych szaf grających z lat 50-tych i 60-tych.
Muzyka: jak zawsze DJ Kuczijo
Gdzie: Warszawa, ul. Kolejowa 8/10 ( pomiędzy Czarną Perłą i Harlemem )
Start: 20.00
Wstęp: 5,-"

3) Kuczijowe Urodziny :)

Kuczij da z siebie wszystko ;-)

26 listopad o 21:00
Warsaw Surfclub
Grochowska 324
Warszawa, Poland

4) READY 4 ROCK'N'ROLL!
start : 10 grudnia od 21:00

klub Mandala
Emilii Plater 9/11
Warsaw, Poland

" Kolejna odsłona rock'n'rollowej imprezy w Mandali!

Zagrają dla Was dwa zespoły:

znany już szerszej publiczności
MIKE GOWIN & MILLION IN CASH BAND

oraz goszczący drugi raz w Warszawie
WŚCIEKŁE PSY


imprezę prowadzi Dj Mauy

dodatkowo POKAZ TAŃCA BOOGIE prezentowany przez profesjonalnych tancerzy ze szkoły tańca TEAM!

start: 21:00
wstęp: 10 zł"


Będzie się działo :]

Machete

Rodriguez ironicznie,zabawnie a jednocześnie z namaszczeniem pokazuje masakrycznie absurdalną historię :)Słowo "masakrycznie" ma tu na prawdę duże znaczenie ;-)
Film rozbraja - polecam :]









poniedziałek, 15 listopada 2010

Sześciopak

Pod koniec lat 60 Chrysler chciał wyprzedzić konkurencję i wypuścił model Super Bee. Bazą stał się model Coronet z wmontowanym silnikiem 440 ci (7,2l). Nadwozie było najlżejsze ze wszystkich dostępnych w Chryslerze co w połączeniu z 390 KM czystej mocy pozwalało osiągać 1/4 mili w czasie poniżej 14 sekund. Możliwe to było dzieki zastosowaniu podwójnego wylotu o niskich oporach przepływu oraz układu gaźników typu "Six Pack" - trzech dwudolotowych gaźników Holley, z których środkowy pracował przy częściowym otwarciu przepustnicy, a wszystkie trzy, gdy było zapotrzebowanie na pełną moc. Tańszy niż HEMI, mocny i do tego dobrze się prowadził. Czołowa pozycja w średnim segmencie była zapewniona.







poniedziałek, 8 listopada 2010

czwartek, 4 listopada 2010

1700

Little Bastard

Srebrne Porsche 550 Spider - auto, które wprowadziło Jamesa Dean'a do grobu.



James Dean kochał prędkość i życie na krawędzi. Jego sukcesy w Hollywood umożliwiały mu luksusowe życie. Częścią tego luksusu były tez drogie i sportowe auta - takie jak jego pierwsze Porsche - Speedster convertible. Niedługo potem pojawił się okazja na więcej adrenaliny - James w ogóle się nie zastanawiając od razu stał się właścicielem nowego auta, tym razem było to 550 spider.

Prosto po zakupie James pojechał do warsztatu, gdzie George Barris znany jako King of the Kustomizers (Barris zbudował później Batmobil i Munster Koach'a) zrobił mu nową tapicerkę a Dean Jeffries legendarny pinstriper ozdobił jego auto numerem 130 na masce,drzwiach i pokrywie silnika oraz napisem " Little Bastard "



Otwarte i bardzo niskie nadwozie osadzone na ramie wykonanej ze spawanych rur, karoseria z blachy aluminiowej, brak dachu, 550 kg wagi, cztery wałki rozrządu, 1,5 l pojemności, 110 koni chłodzonych powietrzem, 7,5 sekundy do setki...czy trzeba coś dodawać?















źródło :The Selvedge Yard