niedziela, 11 lipca 2010

Mustang

Idąc wczoraj w pobliżu warszawskiej starówki napotkałem coś co nie często zdarza się spotkać w Warszawie...zwłaszcza w takim stanie. Mustang na oko lata 69-70, już z plastikowym grillem z przodu ( moim zdaniem brzydszym niż z drugiej generacji) poczwórnymi światłami i nowym logiem montowanym nie na środku jak dotychczas tylko po stronie kierowcy.



W latach 1969 i 1970 produkowane były następujące wersje :
Mach 1, Boss 302 i Boss 429, CiD V8 375hp -najmocniejsza w tamtych latach dostępna jednostka napędowa przeznaczona dla Mustanga. Pozostałe jednostki :

* 200CiD V6 115hp
* 250CiD V6 155hp
* 302CiD V8 220hp
* 302CiD V8 290hp (Boss 302)
* 351CiD V8 250hp
* 351CiD V8 290hp
* 390CiD V8 320hp
* 428CiD V8 335hp (CobraJet)
* 428CiD V8 335hp (CobraJet-R)
* 429CiD V8 375hp (Boss 429)
* 200CiD V6 120KM
* 351CiD V8 300KM

We wspominanych latach rozpadła się też niestety współpraca z firmą Shelby i tym samym zanikła produkcja legendarnego GT500 z silnikiem 428 ; 550 HP oraz wersji Super Snake - 750 HP!!! (niechaj kiedyś w życiu będzie mi dane się tym przejechać...)





Osobiście nie podobają mi się założone felgi i liczę na to, że właściciel założy choć takie jak miała wersja Mach 1:



Całość robiła na prawdę dobre wrażenie - niestety nie udało mi się doczekać na właściciela i poprosić go o chwilę rozmowy i możliwość zrobienia zdjęć środka...ba, tego, żeby rozsiąść się w środku...a może nawet przewiezienia mnie na fotelu pasażera...ale nie wszystko stracone - jeszcze go może kiedyś tu spotkam! :)

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza