Ten piękny Ford Coupe 5-Window z 1934 to własność Boba DiBiasse Madison'a z New Jersey.Auto w całości przebudowane przez właściciela. Bob chciał zbudować radykalne coupe i jego marzeniem było posiadanie najniższego coupe w całym stanie New Jersey. Jak widać na zdjęciach gleba jest dość solidna. Bob pracował jako profesjonalny body worker - spawanie, gięcie i cięcie nie było dla niego żadnym problemem dlatego nie dziwi fakt, że Ford został opuszczony aż dziewięć cali na ramie.
Na kolejny ogień poszło nadwozie. Dach opadł w dół o 5 cali, auto nabrało charakteru, jednak dla Boba było ciągle za wysokie :) Dodał opuszczane przednie zawieszenie i obniżył jeszcze tył. W końcu było jak należy i Bob zaczął skupiać się na detalach.
Do nowego zawieszenia przypasowały hamulce z Lincolna z rocznika 1947, przedni grill został pokryty chromem, pokrywa silnika była zdejmowana i otwierana elektrycznie tak jak drzwi, klamki zniknęły - niezły clean-looker :) Całość uzupełniał customowy wydech i kły ze zderzaków z Chevy'iego 1951. Kły miały chronić pieczołowicie wychromowany grill oraz zgrabny tył auta.
Całości dopełniały 15 calowe felgi z Merkurego rocznik 1949, bialo - czarne opony i pełne chromowane dekle
Za serce posłużył silnik z Merkurego. Flathead, rozwiercony do 350 cali, zwiększone zawory, wałek Iskendrian, tłoki Jahns, głowice Weiand, podwójne Strombergi w rozmiarze 97, customowe pokrywy zaworów i koło zamachowe Webera. Z tyłu pracowały hydrauliczne hamulce z Forda 1948.
Na koniec wnętrze; czyste, skromne, tapicerka obniżonych siedzeń dobrana kolorystycznie do wykładzin i dywaników.
źródło ; kustorama, zdjęcia Al Robertson
takie wpisy lubię :)
OdpowiedzUsuńTe gaźniki ciągle są produkowane np. w chinach:)
OdpowiedzUsuńto ciekawe :) Stromberg to trochę legenda, zobaczyłbym chętnie chińską produkcję :) Cudak, masz jakiegoś linka?
OdpowiedzUsuń