wtorek, 24 sierpnia 2010

Revell

Zapewne wiele osób w swoim dzieciństwie miało jakieś modele aut, samolotów, statków itd. Niektóry zbierają do tej pory, sam mam całkiem sporą ilość modeli aut chłodzonych powietrzem. Szukając czegoś z lat 50' , 60' natknąłem się w sieci na kilka ciekawych egzemplarzy wyprodukowanych przez firmę Revell istniejącą od 1945 roku. Co niektóre chciałbym mieć u siebie na półce :) Może uda mi się kiedyś kupić.
Zdjęć sporo, choć i tak zrobiłem selekcję.



















niektóre źródła : www.oldmodelkits.com , www.culturegarage.com i tradycyjnie - www.google.com ;-)

4 komentarze:

  1. Revellacja ;) Dorzuciłbym do tego jeszcze coś dla fanów Roth'a (oprócz oczywiście Rat Fink'a): http://www.revell.com/catalog/images/products/85-4297.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. ten z linka też super :) od jakiegoś czasu szukam podobnych na allegro i na razie lipa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. HA! znalazłem taki do kupienia :)
    http://www.ioffer.com/i/revell-7107-ed-big-daddy-roth-s-beatnik-bandit-1-25-85486196

    OdpowiedzUsuń