poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Longboard cruise

Zupełnie zapomniałem o tym filmiku i zdjęciach.
To był chyba 11 albo 12 sierpień : Skład , ja , Seba i Wojtek, miejscówka : ścieżka rowerowa od pl. Trzech Krzyży do Belwederu wzdłuż Al. Ujazdowskich






link do filmiku :
http://www.youtube.com/watch?v=AmylWA_1vz8&feature=player_embedded

Miejscówka jest świetna,asfalt jest miękki i ma dobrą przyczepność, ruch na ścieżce jest średni a ok 20 praktycznie zerowy :)Fun był niezły a miejscówka jest w sam raz, żeby poćwiczyć jazdę i wyczuć deskę :)
polecam! :)

2 komentarze:

  1. Widzę, że masz longa LAXa. Jak się sprawuje, jak skręca, jak bardzo jest giętki itp ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Lax jest spoko, jako pierwszy long robi robotę, skrętny i giętki - trochę go sobie skręciłem gdyż nie mogłem utrzymać równowagi , kółka trochę za twarde jak na mój gust - jazda po ścieżkach rowerowych jest spoko, po chodniku odpada - trzęsie za bardzo - na sezon kupię inne kółka i myślę, że decha będzie w sam raz uszyta pode mnie.

    OdpowiedzUsuń