środa, 15 września 2010

Harmonijka

Ostatnio zainspirowało mnie zaproszenie, które wysyłał Crank; zaproszenie na warsztaty harmonijkowe. Zawsze mnie ciekawił ten instrument i jego brzmienie więc postanowiłem zakupić prostą harmonijkę w tonacji C-dur i spróbować swoich sił.

HARMONIJKA USTNA DIATONICZNA

HOHNER SILVER STAR C

Połączenie tradycyjnego brzmienia z niezwykle starannym wykonaniem
zapewniającym najwyższy komfort gry.

* Stroiki:
* Ilość: 20;
* Materiał: Mosiądz;
* Grubość: 0,9 mm;
* Korpus: Tworzywo sztuczne
* Długość: 10 cm
* Tonacje: C

Dostępna od ręki w sklepie muzycznym "Metro" w galerii handlowej Metra Centrum.







http://allegro.pl/my_page.php?uid=9311325

Tym samym, mimo totalnego braku słuchu do muzyki i absolutnego braku wyczucia rytmu udałem się wczoraj w towarzystwie Rebela na pierwszy warsztat.

Prowadził go Łukasz Ostrowski,doświadczony i utytułowany bluesmann, laureat konkursu Zaczarowany Świat Harmonijki. Do nauki było nas w sumie....dwóch, ale dzięki temu stworzył się ciekawy klimat, mogliśmy się szybciej wdrożyć w podstawy i zacząć grać.

Fajne było też to, że później zrobił się z tego taki mały spontaniczny jam i do harmonijki Łukasza dołączyły się klawisze i 2 gitary, dobrze się tego słuchało :)



Pełen zapału i chęci do nauki czekam na następne wtorkowe warsztaty, które mam nadzieje, że się odbędą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz