![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3IFBtNxo5-YErxASZzCBcJeHxtuI6PEwdhGD7nodciIUZEm1gkXRoVNCRoov-2uklbyiHG4Lzfm5PTgdb8vjAl_UKXdxyusbBUXLE7arJ3zL1S8VHjWiXavg5Vkleq-5MEJFk8UGTlouR/s400/sc00223d9d.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEju-O1Bnkx875Z5DXOSUQv4qfk9u2fc2Fkdgt4YW0GyiKfJpE6_FTuuxt0rCpBANEaCnD9vIWdJE1JLuwT6k1bk7bDU5Y5BYPfk7ullGHRopkx54GYgEmv0bdf0pmCobyJxtNYzXa2pcxCf/s400/2009-10-20-harleymuseumboardtrack.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgL1T7lTzIYSuNUW5ejqZahFk-XBm6hbUrvPAfKQPcetc2ADBG_DD2T84ckikVI6-KU-XxfoA0SRQCyulA0J_FsBR3TH3TO31IZ7GrL1fSo3-cCjwDinMWMdpCnmQ29CaQDlIGqrZxvw1dH/s400/springfield-boardtrack.jpg)
Okrągły Velodrom, zbudowany z drewnianych desek 2x4 cale ułożonych wzdłużnie o długości 1/4 do 2 mil. Na torze Indian, Excelsior,unikający wówczas wyścigów Harley-Davidson, do tego Cyclone, Pope, Thor i inni...bez hamulców, praktyczne bez zawieszenia,na cienkich i podatnych na poślizgi oponach i prędkości rzędu 100 mil na godzinę. Zawodnik bez odzieży ochronnej po wywrotce mógł w najlepszym razie wyciągać z siebie drzazgi i starać się uniknąć zakażenia.Piękny sport.
W mojej głowie od dawna kłębią się dziwne pomysły. Życie jest krótkie a natura ludzka jest taka, że jeśli się od razu nie przejdzie do robienia czegoś o czym się myśli i marzy to na 99% już nigdy się tego nie zrobi...Tak narodziła się u mnie chęć zbudowania czegoś na wzór Board Trackera.
Wycieczka do piwnicy gdzie stał stary rower dziadka, chwila oględzin w stylu tu się utnie, tu dospawa i będzie git. Baza pod rower znaleziona.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjmLUWPzxaLH60rggYY7JOemk4U6QG_8ATSg6HUjPVqjTZ4Nl4ZxokZ8KPjjwnTyPTvaoh3AMp_qRWirWjKLN7-ibaFue3UqNI8xnY_8yAjER-aH-OJ2iZNZH94VHQRW4AVF4Oo9j6XLPS6/s400/14.jpg)
Projekt w głowie nabierał rozpędu, trochę poczytałem, poszperałem i w końcu dojrzałem do zakupu zasilania do tej już nie całkiem nowej konstrukcji.
Wybór padł na największy możliwy zestaw, czyli , 2-suw o pojemności 66cc i mocy 2,26 kW, czyli tak zwaną 80-tkę. Motor razem z osprzętem trafił do mnie już w piątek, ale z racji wizyty u kolegi Tomka Tyki w warsztacie QSP ( Quick Stick Performance) pod Płockiem ( świetna impreza BTW ;-) )rozpakowałem paczkę dopiero dziś.
Wygląda to mniej więcej tak :
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEizv5WRSIVLFQ7sNHgtl7RDqd-2kg8OR2Ldl5uEI_7pPugtqNr8bK1VqcmxlBTdltgwSVKKfrQ5X8i084hf4ivX7s3FbwIdYdrJzBfmn7-GL-UsAN0NY5TGXi1BHrug7zOfXbxEm1Z_1LEo/s400/1.jpg)
Jakość części jest o dziwo dobra. Spodziewałem się tanich materiałów rodem "Made in China" i miło się rozczarowałem. Przynajmniej tuż po rozpakowaniu wszystko wygląda solidnie.
Serducho:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi11VajdcRTcY1ibpIM4Wf_HKWarvy1TamgHyczGFVPKYeL191IQ-kHWqoYTSuWEi9OJn-mUkUWvfCFZYukUyxtRE5Y3WPqRcnU2hwt7fS3trkPPh8h8fmmYLeMwB_H0NKtt1uKEHXnYXjl/s400/11.jpg)
Gaźniczek
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg1vdZkyIxtldeCGBlgfLDF4jF7RrwwyJT9y1ng0kuwv7sF2wtx5un86mMez09Wx5mvYO5S3Q5Rr2_7jZW_BaeR0MHIuloU_Nl4TZWg9v_C3cFviIaaTSbMlYUXU40vzMTKXFhTZs5IvSEq/s400/3.jpg)
Już widzę, że drzemie w nim zło ;-)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhcEYtR5PhoqrhV9u83A-Zl8eUYAsvyU1B13xJkokxuRKlOZwjfXJmC32SccqWUeNnPNaqSkfYXDWxgo693932nHHFPyn8hVq-q02k3pdZwNLRHvkwc-QmVuGD1bUU8alXFCHkvd0eTzi-2/s400/4.jpg)
Sterowanie
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiFG7uxJvFI9m6rrUNl59tO88T50n5bLI8xV1mQ6XyCgmlmg57YqEWcwqSZadddPM2X-Z3CE7cECoBfDPRYByCgBBrJZ88OegTZsDxNHJHUoodt5vsze4KzlmxIRjhmpsN2ATjSd2YL22vO/s400/5.jpg)
Wydech
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgOCj1IPCAPrBG_FYwpR4L749mHGOKzlE_dUeYg54EUS-O_Kh6ePtk6AfWOA3k8Ma6r-TZSHQb0xPwRZcHWyBbZQXZUC_GJ_lvnYrb7nYpx_-avAapbcg2ItOtyTXUu7wZqHiKcFWE2_TI3/s400/10.jpg)
Zbiornik paliwa. Oczywiście zostanie z niego jedynie korek a reszta będzie custom made ;-)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhfsJYbaOcGdX0hxRfJsenfA69PUWdpOWrgCqpzqhWfEhR8bSc4KJDioV-EtumE5v1bQWdBxpe9W4PQPLrvwBnUyMsw_lcdcZfsLTiVzL2gbeL3J_4vaSCXqXXZUw3pr-9avmPRqvUfFVRN/s400/8.jpg)
Reszta gratów :
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhy26MOE9NdbTyPOa6iAisFNBrDtb46DzF5k9EF84T8tVvufB4mTzs3hyyXdXqHuPA79ln3KBXq7ij6SRVdJDGQYCDlECjRDni9rVfMtLpdalLVV91vqERmA6YoYWcGGYk-HRhPUpmMXtBk/s400/7.jpg)
Drobne pasowanie, czy cokolwiek z nowego zakupu pasuje
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgIrvNdT3PgiCqU9C9DD0IBJrhmVGYWciaoPIrAyy2x9ID9cuu6y1Ea_sV1cvb6vMySenPSsY3-sU3Lq2ntrao36_Firon5Tu5180nmHlicABdwrt2jSsW6XZHw2VrT-FzC8mg_CkdQKtX7/s400/17.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjOsZLnpGEMRO6xj0h-X8h_jF-7ruzNf1smnz6G5jkozHcPriF8GDZy7M8BOaDyuyJM_ECqD1UZSkbEDUfSqf-9pdpZLezCpcW22Tdmw1XtHean2xtd9bCMKcxKBntIcqs0NPV8INhg4wQq/s400/18.jpg)
I jeszcze rzut oka na całość :
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg1MZ_1XIUXCYFZh7_nH6B4ghYu1Mi7nOaeGv_-UTfJobnZi6PLs6GzeOZfLJeXYTGcVe48HB3Vts10ozkgW1lHZ9VZY0fHS6Lj6rcWRgIHXVTux_qvKA7jhSV_-Z3c21JnA6Gjbg9XclxH/s400/16.jpg)
Czas zabierać się za skrobanie, spawanie i lakierowanie. W najbliższym czasie dojadą koła i opony oraz pobawię się dremelem pasując do siebie wydech z głowicą :)
Świetny pomysł! Gruby projekt się szykuje! Czekam z niecierpliwością na dalsze relacje.
OdpowiedzUsuńDzięki, spinam dupę i działam - chcę jeszcze nim w tym sezonie polatać
OdpowiedzUsuńPodoba mnie się to. Dasz się karnąć jak będzie gotowy?
OdpowiedzUsuńKOZAK !!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuńIle dałeś za zestaw ?????
OdpowiedzUsuńW Polsce międzywojennej było kilku mistrzów jazdy w beczce na hybrydach rama Harley silnik Indian .Piękne czasy.
OdpowiedzUsuńna beczkę to chyba za mało mocy będzie, ale na jakiś tor kolarski wjadę na pewno - co do zestawów, to jest ich trochę na allegro :) wystarczy poszukać są w różnych cenach - czasem nawet od 1 zł
OdpowiedzUsuń