poniedziałek, 11 października 2010

Odszedł Solomon Burke

Wczoraj rano na lotnisku w Amsterdamie zmarł Solomon Burke - legendarny King of Rock & Soul,The Bishop of Soul. Uwielbiany przez muzyków, aktorów, licznych celebrytów takich jak : Travis Barker, Johnny Depp, Jerry Lee Lewis, Norah Jones, Anthony Hamilton, Ben Harper, Kid Rock, Dolly Parton, Elvis Costello, John Mayer, Buddy Miller, Dr. John, B.B. King, Aretha Franklin, Patti LaBelle, Chubby Checker, Fats Domino i Little Richard nie szczędzili mu słów uznania swojej przyjaźni i pomocy.

Soloman dorastał w getcie gdzie życie i tamtejsze style muzyki wywarły ogromny wpływ na jego twórczość. " Gospel było częścią mojej kariery, nie tylko jej początkiem. Żyłem tym, zbudowało to mocny fundament w tworzeniu rocka(...)Każda piosenka, którą napisałem ma inne znaczenie, każda jest specjalna, gdyż wiąże się z momentami mojego życia, w których akurat się znajdowałem.(...) Najważniejsze jest to, aby przekaz piosenki trafił do serc ludzi" Przykładem jest utwór "Everybody Needs Somebody To Love"...prawdziwy i ponadczasowy.

Rest in Peace Solomon.











http://www.thekingsolomonburke.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz